EEN ANTWOORD OP EEN AANTAL MOGELIJKE VRAGEN...
ANNULATIE: Annuleren is mogelijk tot 24u op voorhand. Indien er te laat wordt geannuleerd, zal de volledige sessie
in rekening gebracht worden. Uitgezonderd bij plotselinge ziekte van het kind/ de jongere. Annuleren kan zowel
via bericht, e-mail als telefoon.
BEGELEIDING OP AFSTAND: Begeleiding vanop afstand behoort ook tot de mogelijkheden.
Dit kan via een telefonisch gesprek of via videobellen.
BETALING: Wanneer u akkoord bent na de intake met de werkwijze, dan bezorg ik u een prijsoverzicht.
Betaling gebeurt bij voorkeur via de app of cash. Bij het uitblijven van betalingen,
kan het zijn dat ik mij genoodzaakt zie om de begeleiding ( tijdelijk ) stop te zetten.
DUUR VAN EEN COACHINGSSESSIE: Een standaard sessie duurt 30 a 45 minuten en aansluitend een terugkoppeling
van ongeveer 15 min. met de ouders. Een oudergesprek kan tot een uur (of korter/ langer indien nodig) ingepland worden.
GESPREK: Is een gesprek steeds individueel of kan het ook met 2 of meer? (zie ook werkwijze)
Dit is afhankelijk van de zorgvraag en de afspraken die we vastleggen tijdens het intakegesprek.
Tijdens een eerste gesprek is het wel aanbevolen dat alle betrokken partijen gehoord worden,
zodat we iedereen die betrokken is mee kunnen nemen in de verdere werking.
HUISBEZOEKEN: Huisbezoeken worden niet standaard aangeboden.
PARKING: Er zijn gratis parkeerplaatsen in de straat.
ROLSTOELVRIENDELIJK: De praktijk is rolstoelvriendelijk, deze bevindt zich op de benedenverdieping.
TERUGBETALING: Op dit moment is er geen mogelijkheid tot terugbetaling voorzien.
WACHTLIJST: Er is momenteel geen wachtlijst om autisme coaching en/ of autisme ondersteuning op te starten.
​WACHTZAAL: Er is geen wachtzaal.
--> Vindt u geen antwoord op uw vraag...neem gerust contact op.